Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Znowu coś:)

..::Mama We All Go To Hell::..

Znowu coś:)

ahh... stęskniłam sie za blogiem:) dam dzisiaj może jakieś tłumaczenie i oczywiście foty!! heh to tak zaczne może od tego, że coś ostatnio przyszło mi na myśl że chemicy dlatego przekładają premiere klipu ponieważ jeszcze go nieskończyli  może też być wersja że to z powodu tego zatrucia, lub przez te śluby... ahh... Duuużo myśli dobra nie będe sie rozpisywać bo wiem że i tak nikt tego nieczyta zaczne od tłumaczenia:






Nie kocham Cie / I don't love you

Kiedy odejdziesz
Nigdy nie myśl,że spróbuję cię zatrzymać
I może kiedy wrócisz
Będę poza tym,aby znależć inną drogę

I po całym tym czasie,który jesteś ciągle winna
Jesteś ciągle wdzięczna -za- nic nie wiem.
Więc zabierz swoje ciuchy i wyjdź
Lepiej wyjdż
Dopóki możesz

Kiedy odejdziesz
Czy chociaż odwrócisz się żeby powiedzieć
"Nie kocham cię ,jak kochałam wczoraj"

Czasami płaczę tak mocno od błagań
Tak chory i zmaczony od tych wszystkich niepotrzebnych wymagań.
Ale dziecinko kiedy cię powalą
W dół i na zewnątrz
To jest gdzie powinnaś zostać

I po całej krwi,którą jesteś ciągle winna
Kolejne dolary, po prostu kolejna pożyczka
Więc napraw swe oczy i wstań
Lepiej wstań
Póki możesz

Kiedy odejdziesz
Czy chociaż odwrócisz sie żeby powiedzieć:
"Nie kocham cię,jak kochałam wczoraj"

Kiedy odejdziesz
Czy będziesz miałą odwagę aby powiedzieć:
"Nie kocham cie,jak kochałam wczoraj"

Nie kocham cię
Jak kochałam
Wczoraj

Nie kocham cię
jak kochałam
wczoraj...







foty Mikeya












Krew / Blood

Dobrze, zachęcą cie do kompletniej współpracy
Wyślą ci róże kiedy pomyślą, że potrzebujesz uśmiechu.
Nie mogę siebie skontrolować, bo nie wiem jak.
A oni kochają mnie za tą uczciwość Będe tu za chwilę

Więc daj im krew, krew
Galony substancji
Daj im wszystko to czym mogą się napoić i to co nigdy nie mieli w dostatku.
Daj im krew, krew, krew
Chwyć szkło, bo tak będzie powódź.

Sławny człowiek wsród (?)
Mogą mnie umocować odpowiednio z kawałkiem szczęścia
Lekarze i pielęgniarki uwielbiają mnie
Ale to jest dość prawdziwe alarmowanie, bo jestem kur** taki okropny (dlaczego wam dziękuje)
Dałem wam krew, krew
Galony substancji
Dałem wam wszystko czym możecie się napoić i to czego nigdy nie mieliście w dostatku
Dałem wam krew, krew, krew
Jestem rodzajem człowieka wraka który cię kocha!






Fotki Franka





na dzisiaj to tyle
jak chcecie więce fot to piszcie or
jak to przeczytasz to daj jakiś znak

papa
Buźki 4all:*


Głosuj (0)
~Mikey~ 6/05/2007 21:19:01 [Powrót] ..::Komentuj::..

|| karola-motylek ||
Hej! Bardzo fajnie przetłumaczyłaś teksty i masz fajne fotki.
|| brak www || data: 8/05/2007 22:28:11
88-199-28-100.tktelekom.pl || IP: 88.199.28.100
|| Aneta ||
Hej! Fajna notka :) Tłumaczenia tez fajne.
Jeden najnowszy hiciorek, drugie piosenka przy ktorej nieumiem sie nie smiac :D
Pozdrawiam :D
|| brak www || data: 6/05/2007 21:43:56
xdsl-3390.lodz.dialog.net.pl || IP: 84.40.206.62